År 3: Pedagogisk analyse

I år 3 vil en forsøke å samle noen av trådene fra de to første årene. Målet er å gi de ansatte et redskap til å kunne analysere hva som foregår i det læringsmiljøet de arbeider i. Fokus vil derfor bli lagt på å lære en pedagogisk analysemodell som skal gi den som jobber med elever et godt grunnlag for å foreta riktige valg av metoder og tiltak i forbindelse med undervisning og læringsarbeid. Modellen bringer inn både aktørperspektivet (elevens oppfatning), individperspektivet (elevens bakgrunn og forutsetninger) og det kontekstuelle perspektivet (læringsmiljøet og undervisningen). Her vil trådene trekkes fra arbeidet både med relasjonell klasseledelse og elevvurdering.

Andre medarbeidere 
Lærerne
Skolelederne

Advertisements

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s