År 1: Relasjonell klasseledelse

Det første året i prosjektet hadde fokus på klasseledelse og relasjonskompetanse. Gjennom arbeid med forskningsbasert teori,  refleksjon i grupper og praktisk utprøving i klasse-/elevsituasjoner har alle ansatte i skolene på Hadeland økt sin kunnskap og kompetanse innen dette området. Temaene ble i løpet av året samlet til begrepet relasjonell klasseledelse.

Skolelederne hadde i denne perioden spesielt fokus på oppstart og implementering av prosjektet.

Utdanningsdirektoratets sider Bedre læringsmiljø

Reklamer

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s